Translate

Friday 30 March 2012

aktiviti sebelum tidur

adakala kita ni akan terasa trlalu bosan sebelum mahu tido malam, selalu rasa lemah daya kn.. hanya brfikir senang letak kepala terus tutup mata. 2pn mujur kalo dapat tutup mata dgn cepat dan tido lena. bila terasa bosan apa kata korang termenung sekejap mlihat keadaan bilik sekeliling korang. apa yang boleh membantu korang untuk senyum sendiri sebelum tidur..

kalo korang nak tahu nie la aktiviti saya sebelum tido..

cute kan..kan..
best perhati bilik sblum tido.. dpat tgok anak burung yang comel di cadar katil pn jadilah..huhu.. anak burung nie dah bersama saya lebih kurang 4 tahun. dia setia tau.. tiap2 hari saya sayangkan dia.

namanya `luluu...cu...'


nama luluu...cu... diambil sempena gayanya yang lucu. cuba tgok aksinya kalo nak ikut senaman bgitu sbelum tido pn bley gak..hehehe... tgok aksi luluu..cu.. sebelum tido buat saya trsenyum sorang2.. boleh rasa senang dan tenag la hati ni..

ya...!! u can do it

`berdoa' dan renungkan kebolehan anda sebagai manusia yang hebat sebelum anda melelapkan mata. tanamkan impianmu.. insyaallah anda akan bangun tido dengan lebih yakin esok pagi


1.2.3 iyah...iyeh...

angap setiap apa yang kita lakukan tiada paksaan.. kita yang mrancang mnentukannya... selamat malam...^c^ all de best!!!

1 comment:

Jai Montana said...

rasanya penguin ni cita katun kan?happy feet kot ;-)